خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

Udacity at IAA

Udacity at IAA

Udacity خواهد بود در نمایشگاه بین المللی اتومبیل (IAA) در فرانکفورت ، آلمان ، این هفته!

چهارشنبه

من چهارشنبه به عنوان بخشی از FlyingLab لوفت هانزا پرواز می کنم که کمی شبیه است جنوب از جنوب غربی در آسمان.

جمعه

رویداد اصلی من در فرانکفورت در کنفرانس من خواهد بود ، که کنفرانسی است که توسط مرسدس بنز در ارتباط با SXSW برگزار می شود. بعدازظهر جمعه در پنلی تحت عنوان "آموزش ماشین ها برای رانندگی مانند انسان" با سارا ماری تورنتون از استنفورد و دنی شاپیرو از NVIDIA صحبت خواهم کرد. بیا سلام کنید.

جمعه بعد از ظهر ، Udacity در گوشه بلندگو در IAA New Mobility World قرار خواهد گرفت. با تیم اروپایی ما ملاقات کنید و هرچقدر که دوست دارید در مورد برنامه نانو درجه مهندس اتومبیل خودران Udacity از من س questionsال بپرسید.

شنبه

شنبه بعدازظهر ما مشتاق هستیم که یک کارگاه آموزشی برای دانشجویان Udacity. دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت که عکس های حرفه ای بگیرند ، از متخصصان Udacity مربیگری حرفه ای بگیرند و در مورد استخدام در صنعت خودروهای خودران از من بشنوند. این رویداد پر است ، اما اگر این موردی است که می خواهید در آینده در آن شرکت کنید ، نکته ای را در اینجا بنویسید.

شنبه شب من میزبان شامی برای دانش آموزان خودروهای خودران Udacity در فرانکفورت هستم به این رویداد نیز پر است ، اما من از دیدار با همه هیجان زده هستم و ما سخت تلاش می کنیم تا افراد را تحت فشار قرار دهیم. بنابراین اگر شما دانشجوی ثبت نام شده ای هستید و می خواهید در آن شرکت کنید ، به من یک ایمیل به david.silver@udacity.com و ما فضایی پیدا می کنیم.

یکشنبه

من باید روز یکشنبه آلمان را ترک کنم ، متأسفانه :-(

اما دلیل عجله من برای خانه این است برای رسیدن به TechCrunch Disrupt در سان فرانسیسکو. Udacity هفته آینده اعلامیه های بزرگی منتشر می کند ، بنابراین گوش خود را به زمین بگذارید!

اگر می خواهید در فرانکفورت سلام کنید ، اما برنده شدید " نمی توانم هر کدام از رویدادهایی را که در اینجا ذکر کردم انجام دهم ، به david.silver@udacity.com به من ایمیل بزنید. بین وقایع کمی وقت دارم و از دیدار با مردم در اولین سفرم به آلمان هیجان زده هستم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد