خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

ماهی کپور چه میخورد

این ماهی کپور خوب را به دام انداختم، بانوی من با طعمه‌ای گرفتار شد، اگرچه کپورها در اواخر بهار همه حشرات روی سطح را می‌خوردند.

ماهیگیری کپور به دلایل خوبی در آمریکای شمالی رو به افزایش است. تعیین اینکه ماهی کپور چه چیزی می خورد و به کدام طعمه ها ضربه می زند بسیار مهم است. کپور ماهی قوی و قدرتمندی است که سخت می جنگد و از طعمه هایی تغذیه می کند که بو نمی دهند. آنها یک رژیم غذایی بسیار گسترده دارند که نیاز به نگاه دقیق تری دارد.

کپور چه می خورد؟ کپور همه چیزخواری است که از حشرات کوچک، مواد گیاهی، مواد در حال پوسیدگی، پلانکتون، تخم ماهی و حتی گاهی اوقات ماهی های کوچک تغذیه می کند.  چند ماه پیش شاهد بودم که ماهی کپور در یک مخزن محلی در حال تغذیه روی سطح در سایه مرده و مرده بود.

من با در نظر گرفتن کپور به عنوان "ماهی زباله" بزرگ شدم، اما در سال های اخیر، من به ماهی کپور علاقه زیادی داشتم. در واقع، کپور به گونه‌ای از ماهی‌های مورد علاقه من در سال گذشته تبدیل شده است. من عاشق نوشتن در مورد کپور هستم تقریباً به همان اندازه که از ماهیگیری برای آنها لذت می برم. در این مقاله به همه چیزهایی که ماهی کپور می خورد و نحوه ساخت طعمه برای گرفتن آنها می پردازم.

می دانم که این کمی تصادفی است، اما اگر تا به حال می خواهید به یک سفر ماهیگیری با راهنما یا اجاره ای در آب شیرین یا آب شور بروید، باید Fishing Booker را بررسی کنید. آنها پایگاه داده پیشرو از راهنمایان ماهیگیری معتبر و حرفه ای با کمترین قیمت تضمین شده هستند. آنها لیست های بی شماری برای مقاصد رویایی مانند فلوریدا کیز، کورپوس کریستی، دریاچه های بزرگ، سن دیگو، آمریکای مرکزی، مونتانا و بسیاری دیگر دارند. برای بازدید از Fishing Booker و رزرو سفر یک عمر خود با قیمت های بسیار مقرون به صرفه اینجا را کلیک کنید . 

همه چیزهایی که یک کپور می خورد و چگونه آنها را بگیریم

رژیم غذایی طبیعی کپور معمولی

ماهی کپور معمولی از رژیم غذایی سرشار از مواد گیاهی و برخی منابع پروتئینی استفاده می کند. این گونه همه چیزخوار است اما از تجربه شخصی من بیشتر به گیاهخواری تمایل دارد. آنها عاشق تغذیه از مواد پوسیده و برخی از مواد گیاهی زنده در کف هستند. آنها غذا و گل و لای را در دهان خود می مکند و سپس در حالی که غذا را نگه می دارند گل و لای را بیرون می دهند.

کپور همچنین از حشرات تغذیه می کند که بخش بزرگی از رژیم غذایی ماه های گرم آنها را تشکیل می دهند. ملخ‌ها، پروانه‌ها، مگس‌ها و لاروها را می‌توان مشاهده کرد که در بسیاری از شب‌ها در سطح آب توسط کپور بلعیده می‌شوند.

کپور قطعاً در طول بهار از پلانکتون و تخم ماهی تغذیه می کند. آنها زیاد به تخم مرغ ها متکی نیستند، اما در صورت در دسترس بودن تخم مرغ ها را می دزدند. اگرچه کپور بسیار نادرتر است، اما ماهی های کوچک نیز می خورد.

شما هرگز یک ماهی کپور را با طعمه لنگ یا ماهیگیری با مینوهای چاق نخواهید گرفت، اما من ماهی کپور را مشاهده کرده ام که از سایه مرده شناور روی سطح تغذیه می کند. در واقع آنها آنقدر روی ماهی متمرکز بودند که حتی به ذرت یا نانی که به آنها تقدیم می کردم نگاه نمی کردند.

تفکیک عمومی رژیم غذایی کپور معمولی

زندگی گیاهی

ماهی کپور معمولی مقداری از مواد گیاهی زنده را می خورد، اما واقعاً دوست دارد مواد گیاهی مرده و پوسیده را در کف آن بخورد. کپور ساعت‌ها در روز را صرف کندن خاک با دهانه خلاء خود می‌کند تا از علف‌های هرز و سایر گیاهان تغذیه کند. آنها مواد غذایی را در دهان خود نگه می دارند و گل و لای و زباله های معدنی را که دریافت می کنند بیرون می ریزند.

به همین دلیل، یک مکان عالی برای یافتن کپور در نزدیکی علف‌های هرز نوظهور است، زیرا آنها هم از علف‌های هرز جدید رشد می‌کنند و هم از مواد رویشی در حال پوسیدگی تغذیه می‌کنند. این بهترین مکان برای جستجوی ماهی کپور معمولی است، به خصوص در اواخر بهار.

تخمهای ماهی

ماهی کپور عاشق تغذیه از کف است و یکی از مواد غذایی مورد علاقه آنها تخم ماهی است. بیشتر لانه ها و بسترها توسط ماهی ها به شدت محافظت می شود، اما کپور مانند بولدوزر است. اگر آنها بخواهند تخم‌مرغ‌های لانه را بخورند، هیچ گل آبی یا باس عصبانی آنها را متوقف نمی‌کند. آنها فقط سر خود را پایین می آورند و به جلو فشار می آورند.

تخم‌مرغ یک خوراکی فصلی برای کپور است، اما در اواسط تا اواخر تابستان، تخم‌مرغ ماهی می‌تواند منبع غذایی مورد علاقه ماهی کپور باشد. من شنیده‌ام که ماهی‌گیران کپور از تخم‌های ماهی آزاد طعم‌دار و پخته‌شده برای صید کپور در این مدت زمان استفاده می‌کنند، اما خودم هرگز آن را امتحان نکرده‌ام.

حشرات

کپور قطعاً حشرات زیادی را به عنوان بخشی از رژیم غذایی معمول خود مصرف می کند. ممکن است در هر زمانی از روز ماهی کپور را روی سطح ببینید که حشره‌ها را جمع می‌کند، اما در طول تابستان، بیشتر در حوالی غروب آفتاب تا حدود 2 ساعت پس از غروب می‌بینید. این زمانی است که فعالیت حشرات در بالاترین حد است و ماهی کپور به پروتئین حشره تمایل پیدا می کند.

اگر تفکیک کامل بهترین زمان‌های ماهیگیری در روز برای صید کپور را بررسی کنید، به اطلاعاتی مجهز می‌شوید که بیشتر ماهیگیران کپور دیگر نمی‌دانند و تعداد بیشتری کپور صید خواهید کرد.

برای گرفتن این کپورها، بستن ملخ به خط یا استفاده از ذرت تقلبی شناور ایده آل است. وقتی صحبت از ملخ شد، اینجا را کلیک کنید تا بدانید چه ماهی هایی را می توانید با استفاده از ملخ ها به عنوان طعمه زنده صید کنید و چگونه آنها را بدون کشتن ملخ ها صید کنید. مگس ماهیگیران نیز می توانند از این فعالیت سود زیادی ببرند و به یکی از قوی ترین جنگنده های آب شیرین در حال پرواز قلاب کنند که می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

ماهیگیری شبانه برای کپور نیز می تواند گرم باشد زیرا حشرات فراوان است. برای اینکه بدانید کدام ماهی ها در شب گاز می گیرند و چگونه آنها را بگیرند، اینجا را کلیک کنید تا مقاله من را بررسی کنید.

ماهی

کپورها به خاطر شکارچیان طعمه های سریع السیر مانند مینو یا شید شناخته نمی شوند، اما آنها را می خورند، به ویژه ماهی های مرده. من قبلاً هیچ داستانی از تغذیه ماهی کپور از میناهای سالم یا ساد نشنیده ام، اما فکر می کنم هر چیزی ممکن است. برای خرید غذای ماهی کپور کلیک کنید.

چیزی که من دیدم ماهی کپور از در حال مرگ تغذیه می کند و سایه تازه مرده روی سطح. در واقع، زمانی که کپور در حال و هوای تغذیه از ماهی های مرده است، به نظر می رسد به چیز دیگری علاقه ای ندارد. من هرگز استفاده از طعمه ماهی را به عنوان طعمه کپور توصیه نمی کنم، اگرچه نیش بسیار غیرقابل اعتماد است.

گیاهخوار یا همه چیزخوار

بسیاری از مردم فکر می کنند کپور گیاهخوار است زیرا هرگز نمی تواند با استفاده از طعمه های استانداردی که به عنوان مثال گربه ماهی گاز می گیرد، آنها را شکار کند. کپور گهگاه کرمی را می گیرد اما این یک اتفاق نادر است. حقیقت این است که گربه ماهی قبل از اینکه هر ماهی کپور علاقه نشان دهد کرم ها را می خورد. اگر نمی خواهید گربه ماهی بگیرید، مقاله من در مورد اجتناب از گربه ماهی در هنگام ماهیگیری کپور را بخوانید .

حقیقت این است که کپور همه چیزخوار است و رژیم غذایی آنها عمدتاً از پوشش گیاهی مانند علف های هرز و مواد گیاهی در حال پوسیدگی و همچنین حشرات، لارو حشرات، تخم ماهی و حتی ماهی های مرده کوچک تشکیل شده است.

کپور پلانکتون را نیز به عنوان وسیله ای برای افزودن غذای اضافی به رژیم غذایی خود، به ویژه در فصل زمستان، مصرف می کند. این فهرست از منابع غذایی تا حد زیادی توسط مطالعه انجام شده توسط گارسیا-برتو (2001) پشتیبانی می شود. مطالعه ای توسط Marsden (1997) نشان داد که کپور معمولی به شدت از تخم قزل آلای دریاچه تغذیه می کند.

توسط فصل

بهار

کپور کوچولوی خوبی که در حال تغذیه از ذرت شیرین شکار کردم.

در طول بهار، کپورها به سمت آب های کم عمق تر حرکت می کنند. تمام زمستان را در سوراخ‌های عمیق‌تری سپری می‌کردند تا آب گرم‌تر را تعقیب کنند. هنگامی که خلیج‌ها و ورودی‌های اطراف شروع به گرم شدن می‌کنند، کپور به سمت این کم عمق‌ها حرکت می‌کند تا از موادی تغذیه کند که در زمستان از بین رفته‌اند، پوشش گیاهی در حال پوسیدگی، حشرات و تخم‌های ماهی.

تخم‌مرغ‌های ماهی تبدیل به یک خوراکی واقعی برای کپور بهاری می‌شود که به سختی می‌توان از آن گذشت. می توانم بگویم که در طول بهار، کپور بیش از همه دوست دارد از پوشش گیاهی و مواد گیاهی و جانوری در حال پوسیدگی تغذیه کند. و بهترین مکان برای یافتن آنها در نواحی حاشیه ای اطراف ورودی ها و خلیج های کم عمق با کف گل آلود است.

تابستان

در تابستان، فعالیت حشرات در اطراف بسیاری از دریاچه ها و رودخانه های کپور گرم می شود. این منجر به بسیاری از تغذیه های سطحی اواخر بعد از ظهر می شود. پشه‌ها و پروانه‌هایی که دیده‌ام واقعاً در این ساعات آخر تابستان توسط کپور کوبیده می‌شوند. کپور غالباً در طول روز از کف تغذیه می کند و مواد پوسیده و برخی از گیاهان نوظهور را می جود.برای خرید غذای ماهی کپور کلیک کنید

در اوایل تابستان، ممکن است مقداری از تخم‌های ماهی باقی‌مانده برای خوردن ماهی کپور باقی بماند، اما رژیم غذایی تابستانی آنها بیشتر از پوشش گیاهی و حشرات تشکیل شده است. همانطور که طعمه‌ماهی‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند و در طول گرمای تابستان شروع به مردن می‌کنند، ممکن است مشاهده کنید که برخی از ماهی‌های کپور شروع به خوردن این ماهی‌ها و میناهای مرده از سطح می‌کنند.

سقوط

در طول پاییز، مقدار زیادی از مواد سبز که تمام تابستان را در حال رشد هستند، با کاهش دمای آب شروع به از بین رفتن می کنند. دمای آب خنک کننده به این معنی است که ماده گیاهی کندتر از بین می رود و در نتیجه پنجره های تغذیه ماهی کپور گسترش می یابد.

در اوایل پاییز، فعالیت حشرات ممکن است همچنان زیاد باشد و کپور در اواخر عصر با حشرات غذا می خورد. من فکر می کنم بهترین گزینه برای صید ماهی کپور پاییزی خوب این است که با طعمه های دسته دار یا بویلی نزدیک لبه علف های هرز در حال مرگ یا در امتداد حاشیه نزدیک آب های عمیق تر ماهی گیری کنید. حشراتی که روی سطح صید می شوند نیز ممکن است ضرباتی را ایجاد کنند. جوشاندن شناور و نان جایگزین خوبی هستند.

زمستان

در فصل زمستان هنوز غذای فراوانی برای کپور وجود دارد. پوشش گیاهی مانند علف های هرز و علف های هرز در حال مرگ و پوسیدگی هستند. به نظر می رسد کپور واقعاً دوست دارد از این مواد در حال پوسیدگی تغذیه کند. همچنین تعداد زیادی طعمه ماهی وجود خواهند داشت که شروع به استرس و گرسنگی می کنند.

در طول زمستان در اطراف هر دریاچه ای که از آن بازدید می کنید، سایه های مرده و درخشنده های زیادی خواهید دید. در شمال، طعمه ماهی را خواهید دید که در یخ منجمد شده است. کپور ماهی مرده ای را که به اندازه کافی کوچک است به راحتی می بلعد. در صورت محدود بودن منابع غذایی دیگر، کپور در زمستان از مقداری پلانکتون نیز تغذیه می کند.

برای یک لیست کامل از همه وسایلی که برای ماهیگیری کپور توصیه می کنم و استفاده می کنم، لیست کامل تجهیزات کپور من را بررسی کنید من واقعاً به همه موارد موجود در این لیست اعتقاد دارم و مطمئن هستم که این موارد به شما کمک می کند تا ماهیگیر بهتری برای ماهی کپور شوید.

دستور العمل های طعمه کپور خانگی که کپور عاشق خوردن آنهاست

طعمه ژله-شیرین ذرت-پانکو پک

این طعمه من برای ماهی کپور تابستانی است. یک قوطی ذرت شیرین، پودر ژله و خرده نان پانکو را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را تا جایی کار کنید که به هم چسبیده و روی انگشتانتان چسبناک نباشد. این یک طعمه بسته نسبتاً آهسته آزاد است که کندتر از سایر طعمه ها حل می شود.

این یک طعمه متوسط ​​عالی هم برای کپورهایی است که به طور فعال تغذیه می کنند و هم برای کپورهایی که اصلاً غذا نمی دهند. این یک طعمه عالی برای زمانی است که کپور در حال خوردن زباله و حشرات از کف است.

Kokanee Killer Cured Sweet Corn-Quick Oats-Grits

این یک مخلوط با انحلال بسیار سریع است که برای تغذیه فعال ماهی کپور و کسانی که برای جلب توجه خود به یک محرک سریع نیاز دارند، بهترین کار را دارد. یک قوطی ذرت شیرین را به همراه آب کنسرو داخل ظرفی بریزید و مقداری داروی کوکانی کیلر را در آن بریزید. اطراف آن را مخلوط کنید و اجازه دهید ذرت حداقل 30 دقیقه سفت شود. هرچه بیشتر استراحت کنند، طعم بهتر و ذرت سفت تر می شود.

من دوست دارم درمان ذرت را قبل از رفتن شروع کنم و تا زمانی که به دریاچه برسم، ذرت خوب و آماده استفاده است. جو و بلغور را با هم مخلوط کنید سپس ذرت شیرین پخته شده را داخل آن بریزید. معجون را با هم مخلوط کنید تا خوب گلوله شود و به فیدر روش خود اضافه کنید.

طعمه پودر تامال - ذرت - کول کمک پک

من این را از مردی که چند آخر هفته پیش در کانال ملاقات کردم یاد گرفتم. داشت آن را می‌کشت که ماهی کپور پشت سر کپور به یک کپور کوچک غمگین من صید می‌کرد. معلوم شد این تنها چیزی است که او دوست دارد استفاده کند و همیشه برای او کار می کند. مقداری پودر تاماله ارزان را از خواربار فروشی بخرید و دستورالعمل های روی بسته بندی را برای تهیه تامال دنبال کنید. برچسبی که خریدم فقط می گوید 1 لیوان آب به 2 لیوان پودر. قبل از اضافه کردن کول اید (البته گیلاس) به آب اضافه کردم.

پس از افزودن، Kool-Aid طعم و بوی خوبی به طعمه می دهد. من همچنین دانه های ذرت شیرین را اضافه کردم زیرا طعمه قلاب واقعی من ذرت تقلبی بود. من فقط یک بار این طعمه را امتحان کردم اما ماهی گرفتم و مطمئناً طعمه دیگری را درست در کنار من زیاد صید کردم.

مخلوط های PVA-Friendly

PVA ها غشاهای پلاستیکی سریع حل شونده ای هستند که می توانند مقدار مناسبی از مواد غذایی را در خود نگه دارند و در حالی که سالم می مانند در فاصله طولانی ریخته می شوند. هدف از PVA این است که مانند یک کیسه همبستگی خوددار عمل کند. در ایالت‌هایی که قلاب کردن غیرقانونی است، مانند کالیفرنیا، یک PVA به ماهیگیر این توانایی را می‌دهد که اساساً بدون انجام این کار، دست به پا کردن بزند.

پس از قرار گرفتن در معرض آب، غشای PVA ​​به سرعت حل می‌شود و توده‌ای از غذای بسیار خوبی برای کپور برای خوردن ایجاد می‌کند. با این حال، نکته ای که در مورد PVA ها وجود دارد این است که در صورت استفاده از نوع نامناسب طعمه پرکننده، می توانند به راحتی قبل از اینکه شما حتی برای ریختن طعمه آماده شوید، حل شوند. PVA ها در تماس با آب حل می شوند، بنابراین باید آب را از بین ببرید.

نمونه‌ای از طعمه‌های دوستدار PVA می‌تواند جوشانده یا ذرت پخته شده باشد. ذرت شیرین به طور طبیعی حاوی مقدار زیادی آب است، حتی اگر دانه های آن را از آبی که به صورت کنسرو شده جدا کنید.

می‌توانید از نمک‌های پخت مخصوصی که برای ماهیگیری PVA ​​طراحی شده‌اند یا چیزی مانند پودر کیورینگ Kokanee Killer که من واقعاً آن را دوست دارم استفاده کنید زیرا به ذرت عطر، طعم و رنگ خوبی می‌دهد. با پخت ذرت، آن را سازگار با PVA می کنید و غشای PVA ​​تا زمانی که آن را ریخته اید حل نمی کند.

بهترین طعمه کپور برای عمل سریع

من طعمه های بسته را بیشتر از هر نوع طعمه دیگری برای کپور دوست دارم. کپور در اواخر غروب به شدت غذا می خورد، بنابراین من دوست دارم با طعمه ای که به سرعت حل می شود مانند ذرت شیرین کوکانی کیلر- طعمه بسته بندی شده جو دوسر کوئیک ماهیگیری کنم. این ماده خیلی سریع حل می شود اما ذرت پخته شده مقداری عطر و طعم عالی به ماهی کپور اضافه می کند.

هنگامی که کپور در منطقه تغذیه است، مهم است که طعمه ای را انتخاب کنید که به سرعت حل می شود تا توجه آنها را جلب کند. طعمه‌های آهسته رهش برای کپورهای آهسته‌تر خوب هستند، اما برای کپورهای سریع‌الغذایی که نمی‌خواهند در منطقه‌ای بدون غذای واضح باقی بمانند، خیلی آهسته آزاد می‌شوند.

بهترین طعمه کپور زمانی که گاز گرفتن کندتر است

وقتی لقمه‌ها کندتر می‌شوند، فکر می‌کنم مهم است که با طعمه‌ای ماهیگیری کنید که بوی خوبی آزاد می‌کند اما کندتر تجزیه می‌شود. بویلی قطعا با قالب طعمه ای خوشبو که به آرامی در آب تجزیه می شود، مناسب است.

طعمه دیگری که فکر می کنم برای صید کپور آهسته به خوبی کار می کند طعمه ژله-کورن-پانکو است. نسبت به طعمه‌های دیگر کندتر تجزیه می‌شود و Jello واقعاً عطر خوبی را در آب منتشر می‌کند تا ماهی کپور را جذب کند.

اگر وضعیت شما اجازه می‌دهد، من فکر می‌کنم یک راه عالی برای افزایش موفقیت این است که با مخلوط دانه‌های پرنده یا حتی ریختن یک مشت جوشان در آب استفاده کنید. خرید بوییلی گران است، اما اگر خودتان درست کنید، ارزان هستند.

من توصیه نمی‌کنم با جوشانده‌های فروشگاهی بپزید، مگر اینکه پول زیادی برای خرج کردن داشته باشید. اگر قصد دارید برای چند روز یا یک هفته در یک نقطه ماهیگیری کنید، توصیه می‌کنم به طور مداوم در آن مکان ماهیگیری کنید.

این امر باعث می‌شود ماهی کپور بیشتری وارد منطقه شود و می‌تواند منجر به ماهیگیری بهتر و بهتر هر روز شود. بذر پرنده به عنوان یک غذای کوبنده عمل می کند زیرا دانه ها کوچک هستند، بنابراین کپور برای خوردن آنها باید مدت بیشتری در آنجا بماند و ماهی کپور را پر نمی کند.

بهترین طعمه زمانی که کپور در پایین است

زمانی که ماهی کپور در قسمت پایینی قرار دارد و روی سطح آن دیده نمی شود و در حال تغذیه یا آفتاب گرفتن نیست، ایده خوبی است که طعمه غرق شده را به سمت آنها بیندازید. من دوست دارم برای این کپورها از طعمه های متراکم خوب استفاده کنم.

من برخی از دستور العمل های طعمه بسته واقعاً خوب را در بالا برجسته کردم که برای من عالی هستند و برای این کپورهای عمیق تر معجزه می کنند. شما باید آنها را امتحان کنید. آن طعمه ها را روی یک فیدر پلاستیکی جامد یا سرب روش بسته بندی کنید.

جوش های غرق شده برای این ماهی های عمیق تر بسیار خوب عمل می کنند. اگر خودتان درست می‌کنید، مطمئن شوید که آنها را در مایکروویو قرار ندهید زیرا این کار باعث شناور شدن آنها می‌شود. شما می خواهید که آنها دقیقاً به سمت پایین فرو روند، جایی که به طرز شگفت آوری کند می شوند.

عمل جوش در حین ایجاد آنها کمی پوسته محافظ به آنها می دهد. کیسه های PVA ​​یکی دیگر از ایده های عالی در ایالت هایی است که اجازه نمی دهند مانند کالیفرنیا جایی که من در آن هستم، دست و پا زدن. می‌توانید PVA را با مواد غذایی سازگار با PVA پر کنید که در قسمت پایین حل می‌شود، مقدار زیادی غذای جذاب برای کپور آزاد می‌کند.

بهترین طعمه کپور برای تاپ واتر

هنگامی که ماهی کپور را می بینید که در حال غلتیدن، پریدن و به طور کلی تغذیه روی سطح است، وقت آن است که طعمه های آب بالا را امتحان کنید. اگر در آبی با عمق کمتر از 8 فوت ماهیگیری می کنید، حتی اگر مقداری تغذیه روی سطح ببینید، همچنان می توانید ماهی کپور را در کف صید کنید.

کپور ماهی بسیار کنجکاو است و اگر در نزدیکی باشد بوی مواد غذایی مطلوبی را حس می کند. تا زمانی که آب خیلی عمیق نباشد، آنها قادر خواهند بود غذای خوب را درست در زیر خود حس کنند.

بهترین طعمه کپور برای ماهی کپور سطحی، نان، ذرت تقلبی شناور یا جوشاندن شناور است.  این طعمه ها برای این ماهی کپور بسیار خوب عمل می کنند. اگر میله مگس دارید، پرتاب کردن چند مگس خشک به بیرون مطمئناً می تواند ضربات شگفت انگیزی را نیز به همراه داشته باشد. با خیال راحت طعمه ها را با هم مخلوط کنید تا زمانی که نیش بزنید. فقط به این دلیل که ماهی کپور روی سطح تغذیه می کند به این معنی نیست که می توانید در ستون آب عمیق تر سقوط کنید.

جاذبه هایی که ارزش امتحان کردن را دارند

کپور از گربه ماهی اجتناب می کندمن از طرفداران پر و پا قرص Kokanee Killer برای پختن دانه‌های ذرت شیرین و همچنین به عنوان یک جاذب ماهی کپور برای طعمه‌های بسته هستم. رنگ بسیار خوبی به ذرت و طعمه می بخشد و عطر و طعم خوبی به آن می بخشد که کپور و بسیاری از گونه های دیگر از آن استقبال می کنند.

من چند ماه پیش یک ته کوکانی کیلر خریدم و بعد از پخت حدود 6 قوطی ذرت شیرین، فکر نمی کنم کمتر از 3/4 پر باشد. باید برای شما مدت طولانی دوام بیاورد و قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

Pro-Cure همچنین یک فرمول ذرت شیرین درست می کند که مقدار زیادی ماهی کپور را می گیرد. احتمالاً نمی خواهید آن را به عنوان پرکننده برای طعمه خود اضافه کنید، اما ریختن مقدار مناسبی قبل از مخلوط کردن طعمه می تواند طعم و بوی فوق العاده ای به آن اضافه کند.

من فکر می کنم استفاده بهتر و کارآمدتر از این جاذب این است که کمی روی ذرت تقلبی که به عنوان طعمه قلاب استفاده می کنید، بمالید. شما همچنین می توانید ذرت تقلبی خود را در آب فرو کنید تا ذرت شیرینی که به صورت کنسرو در آن قرار داده شده است، طعم و عطر خوبی به آن ببخشید. ژله و کول اید جاذبه های مورد علاقه من برای ماهی کپور هستند. من عاشق بوی گیلاس هستم، بنابراین این مورد علاقه من است، اما با توت فرنگی، آناناس و زغال اخته موفق بوده ام.

ماهی کپور چه می خورند؟

ماهی کپور علف شهرت بدی به دست آورده است زیرا بسیاری از مردم آنها را با پسر عموی بدنام خود اشتباه می گیرند، ماهی کپور آسیایی که به دلیل گسترش رودخانه می سی سی پی و پریدن به تعداد زیاد از آب هنگام عبور موتور قایق مشهور است.

ماهی کپور به مراتب کمتر بحث برانگیز است و تقریباً فقط از گیاهان آبزی تغذیه می کند. نکته مهمی که رژیم غذایی آنها را از رژیم ماهی کپور معمولی جدا می کند، نوع ماده رویشی آنهاست. کپور معمولی مواد رویشی مرده و پوسیده را ترجیح می دهد در حالی که کپور علفزار به راحتی گیاهان سالم و زنده را می خورد.

من خودم هرگز ماهی کپور علف گیر صید نکرده ام، اما با نگاه کردن به تصاویر آنلاین، فکر می کنم که آنها بسیار باحال به نظر می رسند و مشهور هستند که پس از قلاب کردن، یک دعوای هولناک انجام می دهند. همه چیزهایی که شنیده‌ام نشان می‌دهد که می‌توانید از همان طعمه‌هایی که برای کپور معمولی استفاده می‌کنید، استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که طعمه های خود را در نزدیکی پوشش گیاهی نوظهور قرار دهید، جایی که احتمال وجود ماهی کپور علف بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد