خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

مزایای نرم افزار برنامه نویسی به کمک کامپیوتر

مزایای نرم افزار برنامه نویسی به کمک کامپیوتر

مدل های جدید مراقبت نحوه کار متخصصان مراقبت های بهداشتی را تغییر داده است. حتی با فشار قوانین و مقررات جدید ، مراکز بهداشتی و درمانی باید بهترین مراقبت ممکن را برای بیماران خود ارائه دهند. هزینه های استخدام متخصصان مجرب و دارای مجوز مراقبت های بهداشتی فوق العاده افزایش یافته است. درست است ، رمزگذاران و متخصصان CDI و متخصصان CDI می توانند به بهترین نحو با دستورالعمل های متناوب روبرو شوند ، اما با سرمایه گذاری اندک در فناوری ، بیمارستان ها می توانند درآمد بیشتری را ایجاد کرده و هزینه های خود را کاهش دهند.

با اجرای ICD-10 ، مدیریت چرخه درآمد برای بیمارستانها پیچیده تر شده است.

با این حال ، نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) و پردازش زبان طبیعی (NLP) می تواند به ساده سازی فرآیندهای مدیریت چرخه درآمد متوسط ​​و گردش کار بیمارستان شما کمک کند. ابزارهایی ، مانند نرم افزار پیشرفته برنامه نویسی با کمک رایانه (CAC) ، انقلابی هستند و می توانند به بیمارستان شما کمک کنند تا جریانات برنامه نویسی را به طور اساسی ساده کند-جریان درآمد شما را بهینه کرده و ماموریت شما در ارائه مراقبت های مبتنی بر ارزش را تقویت کند.

مدیریت اطلاعات سلامت (HIM) متخصصان و دپارتمان ها بیشترین بهره مندی از برنامه های برنامه نویسی به کمک کامپیوتر هستند. در زیر برخی از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار کدگذاری با کمک کامپیوتر در بیمارستان ذکر شده است:

افزایش بهره وری

نرم افزار CAC به برنامه نویسان اجازه می دهد تا کدهای پیشنهادی خودکار را بررسی و بپذیرند. علاوه بر این ، استفاده از نرم افزارهای برنامه نویسی با کمک رایانه می تواند بهره وری برنامه نویسان را با کاهش وابستگی آنها به روش های کدگذاری دستی وقت گیر و وقت گیر تلفات افزایش دهد.

افزایش شفافیت

نرم افزار CAC می تواند افزایش دهد شفافیت فرآیندهای شما با تأیید اسناد و دستورالعمل های کدگذاری که در اختصاص کدهای پزشکی خاص مورد استفاده قرار گرفته است.

بهبود دقت و ثبات برنامه نویسی

یادگیری ماشین یکی از اجزای کلیدی هوش مصنوعی است نرم افزار برنامه نویسی مبتنی بر؛ سیستم دقت برنامه نویسی را بهبود می بخشد که به نوبه خود میزان رد ادعا را کاهش می دهد و منجر به کاهش اختلافات حسابرسی می شود. این همچنین سازگاری را بهبود می بخشد و از رعایت و پیروی از دستورالعمل ها در مواردی که اسناد مشخص نیست ، یا مغایرت های خطرناک اطمینان می یابد.

بهبود انطباق

این برنامه با ارائه توضیحات واضح به متخصصان مراقبت های بهداشتی ، به بهبود انطباق کمک می کند. خط چشم انداز با نمودار با یک سیستم کدگذاری مبتنی بر ردیابی که فرصت دستیابی به آن را برای اولین بار افزایش می دهد.

ROI بالاتر/درآمد

نرم افزار CAC کل نمودار و کدها یا س quالات پزشک را پیشنهاد می کند که منجر به بهبود اسناد می شود ، بنابراین تخصیص DRG/MS DRG صحیح است. یک نرم افزار کد نویسی خوب با رایانه معمولاً پنج (5) تا ده (10) برابر سرمایه گذاری را ارائه می دهد. مطالعه موردی

امنیت اطلاعات

حفظ اطلاعات PHI بسیار مهم است. یک سیستم نرم افزاری CAC می تواند به سازمان های مراقبت های بهداشتی کمک کند تا مطمئن شوند که اطلاعات شخصی بیمارانشان محرمانه و محرمانه است. استقرار مبتنی بر ابر و فرایندهای امنیتی مبتنی بر HIPAA مانند احراز هویت دو مرحله ای و رمزگذاری داده های PHI ، اطلاعات سلامت بیمار را بسیار امن تر می کند.

تکذیب

پیوندهای نرم افزاری برنامه نویسی به کمک رایانه را کاهش می دهد کدهای مربوط به شاخص ها و شواهد بالینی در نمودار بیمار ؛ این به برنامه نویسان کمک می کند تا جریان اطلاعات غلط را کاهش دهند و اطمینان حاصل شود که فقط کدهای صحیح به پرونده اختصاص داده شده است. در اینجا بیشتر بخوانید.

کاغذبازی های غیر ضروری را حذف می کند

مکانیسم پرس و جو الکترونیکی یکی از ویژگی های اصلی یک برنامه پیشرفته CAC است. با ارائه این قابلیت ، برنامه نویسان می توانند بدون هیچ زحمتی با تیم CDI و پزشکان همکاری کنند. برنامه های کاربردی مدرن CACارائه مشاهدات مهم مانند موارد دور از DNFB ، اسناد مفقود شده ، پرس و جوهای معلق و غیره. با یک گردش کار پرس و جو با امضای الکترونیکی/دستی ، پاسخ ها می توانند بخشی از نمودار کامل شوند.

قابلیت ردیابی

سیستم های CAC عملکرد قابلیت ردیابی سند را ارائه می دهند (در صورت عدم وجود اسناد مورد نیاز در نمودار) پردازش زبان طبیعی داده های بدون ساختار را به یک قالب داده ساختار یافته تبدیل می کند که می تواند برای ایجاد گزارشات و اسناد در زمان واقعی استفاده شود.

برنامه نویسی از راه دور

یک برنامه CAC باید به شما این امکان را دهد کاربران در هر زمان و هر مکان برنامه نویسی می کنند. فاقد VPN ها و Citrix که در آن برنامه نویسان باید به EHR ها دسترسی داشته باشند ، یک برنامه CAC میزبانی شده به کاربران این امکان را می دهد که بدون در نظر گرفتن اینکه کدگذاران از نظر جغرافیایی در کجا قرار دارند ، یک مدل خدمات مشترک را راه اندازی کنند. رابط کاربری آن ، سرپرستان برنامه نویسی را قادر می سازد تا فرآیندهای خود را برای کارآمدترین کار برنامه نویسی بهینه کنند.

Hardik Kevadiya (HardikAKevadiya) | توییتر جدیدترین توییت ها از Hardik Kevadiya (HardikAKevadiya). #Healthcare #Blogger علاقه مند به #HealthcareIT و… twitter.com

برای دریافت آخرین به روزرسانی های صنعت و پست های آموزشی ، وبلاگ و خبرنامه من و ezDI را دنبال کنید.

دفتر مرکزی آن در لوئیزویل ، کنتاکی است. ، ezDI ، Inc. بر توسعه راه حل های فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی متمرکز است که از فناوری های پیشرفته از جمله پردازش زبان طبیعی (NLP) ، یادگیری ماشین ، وب معنایی و رایانش ابری با عملکرد بالا استفاده می کند. هدف این است که داده های عملیاتی را در اختیار متخصصان مراقبت های بهداشتی قرار دهیم تا به آنها در تشخیص فعال بیماران در معرض خطر ، الگوهای بیماری و نتایج درمان کمک کند. ezDI راه حلهای کاربردی فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی را در بر می گیرد که شامل بهبود اسناد بالینی (CDI) ، نرم افزارهای برنامه نویسی به کمک رایانه (CAC) ، رونویسی پزشکی ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر است. وب سایت - www.ezDI.com.

#Healthcare #HealthcareIT #ComputerAssistedCoding #CAC #ICD10 #CloudComputing #HIPAA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد