خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خوانندگان باتجربه: کد تبلیغاتی WIN را وارد کنید تا آثار خود را دو برابر کنید و این Cvet Corvette را ببرید

خوانندگان باتجربه: کد تبلیغاتی WIN را وارد کنید تا آثار خود را دو برابر کنید و این Cvet Corvette را ببرید

با وارد کردن کد تبلیغاتی WIN در هنگام خروج ، این برنده C8 Corvette را برای کمک خیریه خود بیشتر کنید.

با وارد کردن کد تبلیغاتی WIN در هنگام خروج ، برنده شدن این C8 Corvette را برای کمک خیریه خود بیشتر کنید.

از کد WIN استفاده کنید و یکی از داغترین خودروهای جهان را در دست بگیرید. شورولت قابلیت های عملکرد پلتفرم دیفرانسیل عقب موتور جلو را افزایش داد و نسل قبلی Corvette ZR1 باعث شد تا سازنده خودرو خودرو را برای نسل هشتم به طور کامل تصور کند. این طرح کاملاً جدید دارای طراحی موتور میانی است و خودروی اسپرت آمریکا را به حالت فوق العاده خودرو نسبت به گذشته نزدیک می کند. علاوه بر موقعیت جدید موتور ، افزایش آیرودینامیک و توزیع بهینه وزن ، طراحی داخلی کوروت هرگز تا این حد لوکس و راننده محور نبوده است. متأسفانه ، تأخیر در تولید باعث شده است که دست شما سخت تر از همیشه شود. با این حال ، به لطف رونالد مک دونالد هاوس ، علاقه مندان به دره مرکزی هنوز فرصت دارند تا یکی را ببرند.

اینجا را کلیک کنید و اکنون WIN را وارد کنید.

این کوروت C8 کانورتیبل خیره کننده یک شاهکار واقعی است که می تواند از سقف بسته به سقف باز با سرعت 30 مایل در ساعت برسد. این پکیج با گروه تجهیزات 3LT و Z51 Performance ، Suspension و Brake ، یکی از بهترین C8s شورولت است که تا به امروز ساخته شده است. C8 با موتور 495 اسب بخاری 6.2 لیتری V8 به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچه ، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی ، نسبت عملکرد عقب ، ترمزهای ضد قفل برمبو ، C8 قادر است تا 60 مایل در ساعت شتاب داشته باشد. تنها در 2.9 ثانیه از حفاری ، می تواند در 97 فوت به سرعت 0 مایل بر ساعت برسد و می تواند سخت تر از همیشه به گوشه برسد.

بنابراین ، برای برنده شدن در این ماشین فوق العاده باید چه کار کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کمک خیریه حداقل 5.00 دلار به دره مرکزی Ronald McDonald House انجام دهید. کمک مالی شما به نفع کودکان بیمار خواهد بود و به خانواده های آنها کمک می کند تا از آسیب پذیرترین لحظات خود عبور کنند. بروید کمک مالی کنید ، کارمای خوبی ایجاد کنید و امیدوارم وقتی این C8 خیره کننده باشد. اوه ، و فراموش نکنید که با وارد کردن کد تبلیغاتی WIN در هنگام خروج ، مطالب خود را دو برابر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد