خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

فراتر از روبو تاکسی: تجربیات مشتری بزرگ رانندگی خود را مشخص می کند

فراتر از روبو تاکسی: تجربیات مشتری بزرگ رانندگی خود را مشخص می کند

نوشته جیم فارلی ، رئیس ، کسب و کار جدید ، فناوری و استراتژی ، شرکت فورد موتور

وقتی بیشتر مردم درباره علت موفقیت خودروهای خودران صحبت می کنند ، تمایل دارند تنها بر روی نرم افزار خودران تمرکز کنید. اشتباه نکنید ، توسعه سیستم خودران بسیار مهم است ، اما این تنها بخشی از ایجاد یک سرویس خودران ایمن و مقیاس پذیر است که مصرف کنندگان می توانند به آن اعتماد کنند.

همانطور که به این موضوع توجه می کنیم راه اندازی اولیه سرویس تجاری خودران در سال 2021 ، فورد بر آنچه مشتریان برای پذیرفتن این فناوری ، اعتماد کافی به ما برای سوار شدن و بازگشت مجدد نیاز دارند متمرکز است.

تمرکز بر روی تجربه مشتری بسیار مهم است زیرا فرصت های فورد و صنعت خودران بسیار زیاد است. در سالهای آینده ، وسایل نقلیه خودران می توانند به دسترسی به حمل و نقل ، شغل و کالا در شهرهای متعدد کمک کنند. در فورد ، ما می دانیم که همه اینها امکان پذیر است در صورتی که خدماتی را ایجاد کنید - در کنار نرم افزار - که تجربه ای را با محوریت مشتری و سفر مشتری در هر مرحله ارائه می دهد. با تمرکز بر روی مقابله با جنبه های مشتری مداری خدمات رانندگی خود ، ما خوشحالیم که از اسکات گریفیت به تیم Ford Autonomous Vehicle LLC استقبال می کنیم. اسکات که قبلاً مدیرعامل Zipcar بود ، نقش حیاتی رهبری توسعه و اجرای استراتژی رفتن به بازار را بر عهده دارد. مسئولیت های وی شامل توسعه بیشتر نام تجاری و بازاریابی خودروهای خودران فورد ، تعریف تجربه مشتری و ویژگی های محصول مورد نیاز برای ارائه این چشم انداز و توسعه مدیریت ناوگان شرکت و عملیات منطقه ای است.

اسکات برای چالش های راه اندازی سرویس جدید تحرک با عملیات گسترده. او بیش از یک دهه را صرف کرد تا Zipcar به بزرگترین سرویس اشتراک خودرو در ایالات متحده تبدیل شود. دستیابی به این هدف به معنای توسعه یک نام تجاری جدید و یک سرویس قابل اعتماد است که تغییر اساسی در رفتار مصرف کنندگان را ایجاد می کند-انتقال ساکنان شهری از مالکیت خودرو به اشتراک خودرو. هدایت این نوع تحول همچنین برای پذیرش وسایل نقلیه خودران اساسی است و شامل بسیاری از جنبه های کسب و کار است که اغلب مورد بحث قرار نگرفته است ، از جمله راه اندازی و توسعه خدمات خودران. این شامل همکاری با شهرداری های محلی ، ارائه دهندگان بیمه ، اپراتورهای پارکینگ ، پاسخ دهندگان اولیه و بسیاری دیگر برای درک نحوه استقرار موفقیت آمیز سرویس خودران جدید است. ، پایدار ، مقیاس پذیر خود رانندگی… توسط جیم فارلی ، رئیس ، تجارت ، فناوری و استراتژی جدید ، Ford Motor Companymedium.com

مدیریت ناوگان نیز جزء مهمی در ارائه تجربه ای است که مردم برای آن ارزش قائل هستند و می خواهند بارها و بارها از آن استفاده کنند. این که بتوانیم ناوگان مجهز به فناوری را با نرخ بهره برداری بالا و بازیابی سریع اداره کنیم ، برای این که خدمات خودران ما مورد اعتماد ، قابل اعتماد و کارآمد قرار گیرد ، بسیار مهم است. این به معنای توسعه چشم انداز مدیریت ناوگان است که انتظارات مشتریان را در زمینه نظافت ، نگهداری ، بازیابی خدمات و دوام خودروهای خودران ارائه می دهد. همه اینها برای ارائه تجربه مشتری عالی که تیم اسکات متمرکز خواهد بود ضروری استدر مورد ساختمان.

در نهایت ، من را شنیده اید که در مورد اهمیت ایجاد یک سرویس خودران مقیاس پذیر صحبت می کنم-و اینکه کجا و چقدر بزرگ راه اندازی می کنید کلید این امر است. اسکات با استفاده از استراتژی مشابه در Zipcar ، اهمیت تکمیل تجربه مشتری و دستیابی به مقیاس پذیری شهر به شهر را قبل از گسترش ملی درک می کند. فعالیت در تعداد محدودی از شهرها به ما این امکان را می دهد که مدل کسب و کار و تجربه مشتری را بشناسیم و درک کاملی از همکاری مورد نیاز برای راه اندازی یک سرویس کاملاً جدید بدست آوریم. این امر پیشرفت در شهرهای بعدی را بسیار دشوارتر خواهد کرد.

هنگام راه اندازی وسیله نقلیه یا سرویس خودران هیچ راه میانبری وجود ندارد. در واقع ، این سخت ترین چیزی است که صنعت خودرو از زمانی که مردم از اسب به اتومبیل حرکت کرده اند ، با آن روبرو بوده است. ما نیاز داریم که مردم به اندازه کافی به فناوری ما اعتماد کنند تا سوار خودرو شوند و سپس آنقدر تجربه را دوست داشته باشند که دوباره برگردند. در کنار یک تیم عالی در Argo AI که بر سیستم خودران و مهندسان فورد متمرکز است که می دانند چگونه با خیال راحت فناوری پیشرفته را در وسایل نقلیه ادغام کنند ، اسکات و تیمش ما را بر ساختن یک سرویس درجه یک در سطح جهانی متمرکز خواهند کرد. < /p>

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد