خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

خانه تکنولوژی

معرفی تکنولوژی روز دنیا

چگونه Chariot ، در کنسرت با چیس و Smart Columbus ، در تلاش است تا ازدحام در مرکز اوهایو را کاهش دهد

چگونه Chariot ، در کنسرت با چیس و Smart Columbus ، در تلاش است تا ازدحام در مرکز اوهایو را کاهش دهد

نوشته دان گروسمن ، معاون رئیس فورد موبایل ، خدمات Microtransit Global

هیچ دو شهر دقیقاً مشابه نیستند. این امر چه در مورد بحث غذای محلی و چه در مورد استعدادهای موسیقی محلی صادق است ، و در مورد حمل و نقل نیز به همان اندازه صادق است. ترافیک و زمان های رفت و آمد طولانی ممکن است شهرها را با چالش روبرو کند ، اما این بدان معنا نیست که می توان در هر مکان به طور یکسان با آنها برخورد کرد.

برای کاهش موثر ازدحام و آلودگی ، باید نگاهی عمیق تر به چشم انداز حمل و نقل هر شهر - شیوه های حمل و نقل موجود ، ترجیحات محلی و غیره - و مسائل خاص آن را برای یافتن راه حل های مناسب بررسی کنید. همانطور که با شهرها و مقامات برای رفع نیازهای منحصر به فرد آنها کار می کنیم ، به دنبال این هستیم که با بازیکنان محلی که می توانند نقش بهتری در بهبود جوامع خود داشته باشند ، همکاری کنیم.

به همین دلیل ما راه اندازی می کنیم خدمات شاتل ارابه ما در کلمبوس ، اوهایو ، از طریق مشارکت با JPMorgan Chase به عنوان بخشی از ابتکار Smart Columbus. Smart Columbus بر بهبود زیرساخت های حمل و نقل برای از بین بردن ازدحام و استقرار جمعیت منطقه ای متمرکز است که انتظار می رود طی دو دهه آینده به میزان 1 میلیون نفر افزایش یابد. مانند ما ، گروه می خواهد یک رویکرد چند منظوره جامع برای حمل و نقل ایجاد کند که باعث رشد اقتصادی ، دسترسی بهتر به مشاغل و کاهش آلودگی شود.

با همکاری با چیس ، بزرگترین کارفرمای شرکت منطقه ، فورد پیشنهاد می دهد خدمات اشتراک سواری Chariot به تقریبا 400 کارمند که در محل Polaris Parkway این شرکت در کلمبوس کار می کنند. با ارائه این خدمات به کارمندانی که هر روز در اینجا کار می کنند ، می توانیم تعداد خودروهای تک سرنشین را در جاده های اوهایو کاهش دهیم و به سمت بهبود رفت و آمد روزانه همه و کیفیت کلی زندگی پیش برویم.

شروع دوشنبه ، Chariot شاتل های 14 سرنشین خود را در شش مسیر اولیه که در محله های متعدد عبور می کنند و کارکنان Chase را ترک می کنند ، اعزام می کند. مسیرها شامل Slate Hill و Washington Park ، Lewis Center و North Polaris ، Olde Sawmill and Powell ، Upper Albany و Westerville و مرکز شهر کلمبوس است. ارابه های ما همچنین مجهز به قفسه های دوچرخه هستند تا بتوانند کسانی را که مایل به دوچرخه سواری هستند در نزدیکترین ایستگاه شاتل خود جا دهند. شهر. برای مسافران یک صندلی راحت و دسترسی به اینترنت تضمین شده است ، آنها مجبور نخواهند بود با ازدحام ترافیک مقابله کنند یا نگران محل پارک در محوطه چیس باشند. خدمات ما مکمل برنامه های اشتراک گذاری سواری خود و گزینه های حمل و نقل عمومی است که قبلاً در اختیار کارکنان اداره حمل و نقل مرکزی اوهایو قرار گرفته است. بهبود رفت و آمد Chariot در کلمبوس گزینه های موجود حمل و نقل را در آنجا تکمیل می کند ، در حالی که راهی جدید را برای ساکنانی که در نزدیکی ایستگاه های ترانزیت زندگی نمی کنند اضافه می کند و معمولاً تنها برای کار به محل کار خود می روند. با معرفی Chariot همراه با راه اندازی اخیرCMAX ، یک سرویس اتوبوس سریع جدید از اداره حمل و نقل مرکزی اوهایو که در امتداد خیابان کلیولند حرکت می کند ، شهر کلمبوس و چیس در تلاش هستند تا تأثیر هزاران وسیله نقلیه تک سرنشین را در جاده ایجاد کنند تا شهری متصل تر ایجاد کنند.

فراتر از این شش مسیر اول با Chase ، ما قصد داریم سرویس اشتراک گذاری Chariot را برای سایر مشاغل و سازمان های منطقه کلمبوس که به دنبال راه هایی برای بهبود رفت و آمد کارکنان خود هستند ، گسترش دهیم. همانطور که با شهرهای جهان صحبت می کنیم ، واضح است که ساکنان هر یک از آنها نیازهای متفاوت و چالش های متفاوتی را در مورد حمل و نقل به میان می آورند. در کلمبوس ، خدمات شرکت Chariot مستقیماً به چالش های احتقان پیش روی ساکنان آنجا می پردازد.

در فورد ، ما متعهد هستیم که با همه برای بهبود رفت و آمد در شهرها ، از جمله مشاغل ، دانشگاه ها ، بیمارستان ها و سایر گروه های علاقمند همکاری کنیم. به با توجه به اینکه سازمانهای بیشتری متعهد می شوند که کارکنان خود را برای شرکت در اتومبیل سواری و اشتراک سواری تشویق کنند ، این امر نقش مهمی در بهبود ساعت شلوغی ، بیرون آوردن وسایل نقلیه غیر ضروری از خیابان ها و دادن زمان بیشتر به مردم برای انجام امور مورد علاقه خود دارد. افرادی که به آنها اهمیت می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد